Meillä on jo viime syksystä odoteltu kevättä ja sen mukana tuomaa perheenlisäystä. Nyt ollaan siinä pisteessä, että on neljä päivää h-hetkeen. Pienokainen on tulossa Wildmagpie's kenneliltä.

Tässä sitä mietin, jos pennun nimissä pieni tilamme on niin miksikös sillä ei kotisivujakin ole. Siis, talomme nimi on Aksunmäki ja siitä hetkestä, kun ostimme talon päätin, että jossain vaiheessa Aksunmäellä viipeltää koira nimeltä Aksu.

Totta puhuen, ajattelin, että on sitä kasvattajankin mukava ehkä, joskus käydä katsomassa kuulumisiamme ja tänne on helppo kerätä linkkejä ja omia koosteita ja mietteitä kasvatuksesta ja koulutuksesta, kuvista puhumattakaan.

Enkä minä pistäisi pahitteeksi kommenttejakaan. Tuntuu, että tuo lähipiiri on alkanut saamaan aika lailla tarpeekseen minun koirapuheistani. He ei taida oikein olla yhtä innostuneita. Ja pennun kanssa tulee varmasti kaikenlaista pähkäiltyä tai sitten tuskailtua. Tosin olen psyykannut itseni siihen pisteeseen, että olen puhunut vallan kauhukakarasta enkä vauvasta, kuten monet asemassani olevat. Ja oikeastaan sellaista koiramaailman Vaahteranmäen Eemeliä minä odotankin. Iloista, luonteikasta ja kekseliästä vesseliä, joka tuo virtaa ja iloa elämäämme.